duminică, 1 septembrie 2013

Let's try something new... blogging

Cu totii stim cat de greu e cand te aflii nla un inceput de drum. Mi-a luat destul de mult sa incep si m-am decis foarte greu daca sa incep sau nu acest blog. Pana la urma, dupa mai multe zile in care am cautat pe net tutoriale despre cum se face un blog (apropo, nu ma pricep aproape deloc in domeniul computerelor), am decis sa incep conceptiamea.blogspot.com chiar azi, 1 septembrie. Sper sa mearga bine... nu stiu cat de greu o sa imi fie sau cat de usor. Momentan vreau doar sa incep... Nu promit nimanui ca voi posta foarte des, sunt sigura ca timpul nu imi va permite de cele mai multe ori, dar ce promit e ca voi incerca sa ma implic in blogosfera cum voi putea eu. Chiar am vazut un site cu campanii pentru bloggeri in care vreau sa ma inscriu asa ca va asteapta multe surprize ;)
Fiti pe faza, revin in curand!
Mada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu